kto by mogl sie spodziewac, ze film o psie moze byc tak wzruszajacy. Jest to drugi taki wzruszajacy film po Marley I ja, przy czym w kompletnie innym wymiarze.
Taka historia moze miec miejsce tylko w Australii. Fajnie pokazano spolecznosc robotnicza, w sposob niemal familijny gdzies na zapomnianym pustkowiu.
Najwazniejsze, ze historia jest oparta na faktach. Przypomina mi to troche inna historie, rodem z Edinburgh w Szkocji, gdzie przez 14 lat maly terrier strzegl grobu swego pana I sam zdechl przy tym grobie. Mieszkancy Edynburgha uhonorowali tego pieska fajnym pomnikiem fontanna.
Jeszcze "Mój przyjaciel Hachiko" również potrafi wzruszyć i jest oparty na faktach.
Pamiętam z dzieciństwa, że ,,Psim tropem do domu" było pierwszym filmem przy którym płakałam....
W Krakowie jest też pomnik psa dżoka.
Spójrzcie jaki słodziak z tego psa-aktora Koko :
https://www.youtube.com/watch?v=6Su66nlzKC0
Nie pamiętam tego filmu. Dziś obejrzę.
Ja lubie ( wiem, że mam ich więcej, ale musiałbym się zastanowić :P ):
- GDZIE JEST BENJI? Benji the Hunted 1987 ("WIELKA PRZYGODA PSA BENJIEGO")
- Mój przyjaciel Hachiko 2009
- BEETHOVEN 1992
- SZTUKA ŚCIGANIA SIĘ W DESZCZU (2019)
- MARLEY I JA 2008
- Biały Kieł 1991
- ŚNIEŻNE PSY Snow Dogs 2002
- K-9 1989
- Psim tropem do domu
- KUDŁATY ZAPRZĘG Snow Buddies 2008
- TAŃCZĄCY Z WILKAMI Dances with Wolves 1990
- PRZYGODA NA ANTARKTYDZIE Eight Below 2006
- Lassie
- Scooby-Doo (2002) - To przez sentyment do bajki xD
- Zakochany kundel Lady and the Tramp1955 - ANIMACJA
- Wszystkie psy idą do nieba (1989) - ANIMACJA
- Piorun (2008) - ANIMACJA
- Sekretne życie zwierzaków domowych (2016) - ANIMACJA
- Lis i Pies - ANIMACJA