Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zakochany kundel - 8 2 - Śpiąca królewna - 8 3 - Alicja w Krainie Czarów - 8 4 - Piotruś Pan - 8 5 - Kopciuszek - 7
1. Piotruś Pan 10/10 2. Zakochany kundel 8/10 3. Śpiąca królewna 8/10 4. Wielkie mycie 8/10 5. Alicja w krainie czarów 7/10 6. Legenda o Sennej Dolinie 7/10 7. Kopciuszek 7/10 8. 101 dalmatyńczyków 6,5/10